2 lut 2015

To był weekend...


       Już dawno nie miałam tak intensywnego weekendu. Przeważnie weekendy są bez pośpiechu, spokojne. Tym razem było inaczej, dwa dni pod rząd świętowaliśmy, jednego dnia Babci imieniny a drugiego 1 urodziny mojego siostrzeńca. Podjęłam się mega wyzwania i postanowiłam podarować tym dwóm ważnym osobą w moim życiu Torta. Wydaje się taki podarunek mało wyszukany, ale jestem zdania że lepiej dać coś od serca. Więc stało się, od piątku do południa niedzieli miałam zajęcie. Nie wspomnę że w tygodniu kleiłam drobne ozdoby do jednego i drugiego Torta.


 Torcik dla Babci :) która swoją drogą była bardzo zaskoczona, jej oczy zrobiły się szklane. Wiedziałam od początku jak ma wyglądać, a wyglądał inaczej. W środku również zaskoczył gości :)



 






 Środek :)




     I tort dla mojego siostrzeńca który był nie lada wyzwaniem. Od początku wiedziałam tylko tyle że stanie na nim miś, miś nad którym poświeciłam chyba najwięcej czasu. Mimo iż podobał się rodzinie (w końcu nie mieli wyjścia) ja nie byłam w stu procentach zadowolona, nie potrafiłam ułożyć planu jak ma wyglądać. No ale co się dziwić, jak i na internecie tyle inspiracji i wszystkie dziecięce torty były takie piękne. No ale powstał i najważniejsze że Batiemu się podobał :)  Jego uśmiechnięte oczka były najpiękniejszym DZIĘKUJĘ jakie mogłam otrzymać.


Pan Misio







I w taki o to sposób na twarzach ważnych mi osób zawitał szeroki uśmiech :)
I nie ważne że bolał kręgosłup, warto było.
Czegóż chcieć więcej :)

Pozdrawiam Konfifiturka.

3 komentarze:

  1. Oj tak to był weekend :) do tej pory czuję te kalorie , ale warto było ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ! I pewnie smakował wyjątkowo ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne torciki ;)! jestem ciekawa tego środka (tort- serduszko) może podzieliłabyś się przepisem? Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga : http://pudelkorozmaitosci.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń