21 sty 2015

Dzień Babci, Prababci i Dziadka

Wszystkim babcią, prababcią i z wyprzedzeniem dziadkom i pradziadkom wszystkiego co najlepsze.

       Zawsze marzyłam o tym by ozdobić tort lukrem plastycznym i dlaczego by nie spróbować z ciastem dla dziadków, w końcu jak by nie wyszło to i tak by zjedli i chwalili z uśmiechem na twarzy. Po dość krótkich debatach z pomocą mojej ukochanej siostry powstał mój pierwszy tak zdobiony tort.
Dwa dni go w ukryciu kleiłam, pierwszego dnia upieczone zostały biszkopty, a drugiego dekoracja... zawsze mi mówili że jak zacznę coś robić to mnie nie ma cały dzień... pół dnia męczyłam się z dekoracją, ale warto było, jestem mega zadowolona z efektu. Mina dziadków po zobaczeniu była bezcenne, wiedziałam ze ich zaskoczyłyśmy. Pierwsze ich słowa to " a kiedy wy to kupiłyście?"
Gdy dowiedzieli się że ciacho było robione dwa dni u nich pod dachem to się lekko zdziwili :)
No ale koniec pisania o nim, o to i on:






Smakował :D



Pozdrawiam Konfifiturka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz